Bende geçen uşuttu zannettim ateşi 38di götürdüm hastaneye yatisini verdiler bütün değerleri normal Covid testi pozitif çıkmış. Burnunu günde en az 3 kez serumla aspiratorle temizledim ciğerlere inmedi çok şükür. Bildiğiniz serumla kurtardım kızımı sizde grip deyip uşuttu deyip ihmal etmeyin. Kimse de hasta değildi üstelik nasıl covid oldu anlayamadik. Daha 3 buçuk aylık