28042022 Kızlar internette dogum yardım ödenegi 300 tl , emzirme ödenegi 316 yazıyor ikisini alan var mı memurlar emzirme ödenegi alabiliyormu alan var mı aranızda iksinide
Gunsss 28042022 evet alıyor emzirme ödeneği otomatik yatıyor. Diğer 300 TL için ; kurumunuzdan onaylı bir yazı istiyorlar onu aile müdürlüklerine verdiğinizde 300 TL de PTT ye yatıyor
Deep2108 28042022 evet ikisini de aldım eğer memursanız çalıştığınız kuruma başvuru formunu onaylatıyorsunuz böylelikle ikisini de siz alabiliyorsunuz 316 TL olan ödeme SGK da kayıtlı ibanınız varsa (e devletten kayıt edebiliyorsunuz) direk hesabınıza yatıyor diğer doğum yardımı parası ise başvuru tarihinizden bir sonraki ayın 25 inden sonra PTT ye adınıza yatıyor
Meltemmk 28042022 memurlar doğum yardımı alıyor. Emzirme ödeneğini özel sektör çalışanları alabiliyor. Ben ocakta doğum yaptım bu şekilde oldu.
28042022 Deep2108 emzirme ödenegi için nereye başvurdunuz, bide çocuk yardımı yatyor ya maaşta her ay bu onunla aynı degil demi
Birponciginannesi Duygu388 almak için başvuruyu nasıl yaptınız. Ben sadece doğum ücretini aldım ptt ye yattı
Duygu388 Birponciginannesi başvuru yapmadımki bn zaten onu hastane başvuruyormuş çalışan biriyim zaten bn doğum yaptıktan 3 gün sonra yattı diğer 300 tl yide haziranın başında alıcam onuda eşim gtti aile sosyal bakanlığına başvuru yaptı o şekilde gidin hakkınızı arayın valla
Meltemmk Duygu388 siz memur musunuz . memurlar yalnızca doğum yardımı alabiliyor diye biliyorum çünkü. Emzirme ödeneğini özel sektörde çalışanlar alabiliyor
Madam 28042022 memur emzirme ödeneği alamaz emzirme ödeneği SGK nın verdiği bir ödenektir çünkü kısa vadeli sigorta kolları dan yararlanmaz memurlar sadece aile sosyal politikalardan çocuk parası alırsınız
FerideDeniz Madam ben de öyle biliyorum. Ama aldık demişler şaşırdım. Sonuçta biz emekli sandığına mensubuz.
Deep2108 28042022 aile ve sosyal çalışma ya başvuruluyor canım ben çok giremiyorum şimdi gördüm kusura bakma evet memurum
Madam FerideDeniz hayır hayır onlar sözleşmeli falandır o dönem 4/a lı oluyor yada aldıkları farklı bir tutarı bu sanıyorlar karıştırıyorlar öğretmenler böyle mesela ilk başladıklarında direk 4/c li memur olarak geçmiyorlar mesela birde aldık diyen arkadaşın biri özel sektör diğeri aile sosyal politikalara başvuruluyor demiş ama emzirme için oraya başvurulmaz sgkdan otomatik yatar başvurulacaksada SGK ya başvurulur yanlış bilgi veriyorlar