arkadaşlar sabah sakarya sapanca gölü tarafında biryere kahvaltıya gitmek istiyoruz. ben google’da garden sapanca diye bir mekan buldum fiyat olarak yorum olarak iyi geldi bana. kişi başı 100 tl civarı ödemek istiyoruz maksimum. şuraya gidin buraya asla gitmeyin dediğiniz yerler var mıdır çok acil öneriii please