18 günlük oğlum var doktora danıştım sizin giyindiklerinizren 1 tık fazlasını giyindir dediii ama uzun kollu patikli alt üst takım giyidiriyorum üzerine müslim örtüyle yarım örtüyorum terliyor gibi inçe giydiiryorım üşüyor gibi ay ben nasıl anlayacağım bir yardımcı olur musunuz çok cahilim resmen :(