Merhaba canimm anneler 🥰💕 günümz kutlu olsun 🙏🏻 Sizlere bisey sormak istiyorum , emzirme doneminde botox yaptiran var mi? Ben 33 yasindayim 4-5 senedir duzenli olarak kas arama botox yaptiriyordum ,malum hamileleikle birlikte 1 yilidr yaptiramiyorum bebegim 4. Ayi bitiriyor artik , bazi doktorlar olmaz bazilari da tabi ki olur diyor , bebegime zarar vermekten cok korkuyorum ama aynaya da bakmak bile gelmiyor icimden cizgilerim cok derinlesti 😞 napmam gerektigini bilmiyorum