Merhaba anneler
4 ay 28 günlük ikizlerim var. İkizlerimden birinde iki haftadır bacak ve kollarında kızarıklıklar oluşuyor. Bunun yanında bazen hışırtılı nefes alıp veriyor. 3-4 kez doktora götürdük farklı farklı verdikleri kremler işe yarıyor bir de ZADİTEN diye damla verdiler buda nefesini düzeltiyor. Ama damlayı 5 gün kullan bırak dediler bıraktıgım gibi yine oldu o gun tekrar götürdüm doktor sürekli kullanamazsın dedi. Ya bahar alerjisi ya da süt alerjisi diyorlar kesin bir bilgimiz yok henüz, süt alerjisi sonradan ortaya cıkabilirmi acaba? haftaya tıp fatültesine randevumuz var ama benim doktora gidene kadar içim hiç rahat değil buradan sizlere danısarak az da olsa kendimi rahatlatmak istedim.