Kızlar 8 ay önce doğum yaptım lohusalığım normaldi 20-25 gün kanama yaşadım bebeğim 3 aylıkken hasta oldum sonrada her ay düzenli oldum 5 gün sürüyor ama sonrasında neredeyse 10 günü bulan kahverengi lekelenmeler yaşıyorum doğumdan sonra kadon doğuma muaynede olmuştum bi sıkıntı yoktu varmı böyle birşey yaşayan