Merhaba arkadaşlar,
Kızım 7 aylık. Karın üstü egzersizleri yapıyoruz elimizden geldikçe. Ancak bazen yetmiyor gibi geliyor bana. Çevremizde “E yürüteç alınsana, neden almıyorsunuz?” Diyen çok kişi var. Ancak ben araştırmalarım doğrultusunda, uzmanlar önermediği için tercih etmedim. Sizler neler yapıyorsunuz? Bebeğimin gelişimini nasıl destekleyebilirim?