deryaulusoy Sağlıklı gelişen bir bebekte ilk 15 gün gaz sancısı görmüyoruz. Bu dönem ağlamaları çoğunlukla anne kucağını istemesi veya beslenmesinin yetersiz kalmasındandır. Gaz sancısı yaşamın ikinci haftası sonrası başlayan günün hep aynı saatlerinde tekrar eden, genellikle 1 saatten uzun süreli ağlama nöbetleridir. diyor doktorlar ama sen bilirsin.