MavisSmom 16 aylıkken vermıstım. Baslarda agladı ilk defa ayrıldığı için ama sonra alıstı, bırakınca el sallayıp ayrılıyoduk. Ama yakın oldugu ıcın kendimiz bırakıp alıyoruz. Kendi bırakma sansınıx olursa hem aklınız kalmaz hemde daha kolay alısır bebegınız.