tugce_1 Merhaba anneler bebeğim 8 günlük mama ve emzirme ardından kusuyor normal mi tecrübeli anneler yazabilir mi
Papatya-ya tugce_1 her beslenme sonrası gazını mutlaka alın birde emzirir emzirmez veya mama verir vermez hemen yatirmayin bende öyle yapardım kusardi emzirdikten sonra göğsümde veya omzumda gazini aliyorum biraz oyalaniyorum öyle yatiriyorum