sarmaliklahana Ayyyy ben 1 haftadır tetagil kullanıyorım günde en fazla 2 tane akşamları veriyorum onda da mı var bitkisel deniyor ama 🙄🤔☹️
Annesiballisiii Turuncukafa15- üstte kalsın hiç kullanmadım kullanmayi düşünen anneler umarım bu postu görürler ve kullanamazlar
Gunsss Doktorumuz bize ne hepsi kimyasal ben direk isim vermiyorum nasıl isterseniz demişti hiç kullanmadım
Metehann12 ben de.a sormuştum direk jel tarzı hicbiseyi önermiyoruz kullanma dedi direk hiç kullanmadik k yüzden taze sarımsağın yeşil soğanın saplarını veriyorum eline o iyi geliyo ona
Esdoel Turuncukafa15- ben oldu bitti herkese diyorum jel yerine sıkılmış limon kabuğu verin. Yolculukta kızım ağlarken çocuk doktoru vardı söyledi bize iki cocugumu da öyle büyüttüm hiç dış sancısı falan cekmedik