Kızlar merhaba. Kızım akşam 8 den beri 2.defa fışkırarak kustu. Sabah kahvaltı dahi yapmadı asla yemedi istahsizligi yoktu normalde yemek yemeyi seven bi çocuk. İshal ateş VS yok. Napmaliyim neden olur böyle bilmiyorum. Çevremdeki bütün çocuklarda neredeyse kusma var. Anlamadım gitti yarın doktora götüreceğim