Azaltarak gidiyoruz 😎 bir gece 6 kere kalktı dokuz kere emdi( 25 aylık bu arada) tamam artık dedim günde üçe düşürdüm bir hafta da. Gece uyandığında bir parça çikolata veriyorum çok severrrrr su içirip yatırıyorum. Üçüncü günün sonunda sabaha kadar deliksiz uyudu🤩
uykuya geçişlerde ve sabah saatlerinde emiyor onu da azaltırız. Ben emzirmeyi çok seviyorum doktorlar bıraktır dediği için bırakıyoruz😏