Merhaba 23 günlük oğlum var. Sezeryan doğum yaptım ilk koyu sarı sütümü elle sağıp şırınga ile vermiştik hastanede. Sonra göğüslerim yara oldu ve elektrikli pompa ile sağdığımda kan geliyordu 1 gün ara verdik sağıma. Sonra sağdığımda her iki göğsümden toplam 30 cc geLiyordu, onu da biberonle veriyordum çünkü beni tutmadı. Bu sürecin sonunda şuan sütüm bitmek üzre sağınca 10 damla falan geliyor 😢 ve ilk defa bebeğim göğsümü tuttu sütümden içmeye çalıştı biraz içti yutkunma seslerini duydum yarım saat kadar emdi. Ama sonra tutmak istemedi çünkü süt gelmiyo desem yeridir. Sonuç olarak sütüm nasıl artar masıl haldır haldır akar yardım edin bana. Emziren anne çayı aldım humana, lactamil emzirme için bir içecek toz aldım. Komposto içiyorum, dere otu yeşillik tüketiyorum bol su içiyorum. Bunlar dışında ne yapabilirim başına gelen var mı teşekkürler