[silindi] Kızlar az önce oğlum ağlarken gördüm üst azı dişi çıkmış henüz köpek dişleri çıkmadan azı dişinin çıkması normal mi? Bu saatte çok kafama takıldı . 14 aylık. Üstte 4 dişi altta 2 dişi var. Foto yükledim bi bakar mısınız lütfen 🙏🏻 🥺
Ahsenimveben [silindi] normal canım köpek dışı sonradan gekiyir buzde de öyle oldu 18 aya girdik1. azilar ile beraber12 dişi var 1 tane köpek dışı bu ay patladı daha
[silindi] AnnaKurt SeninAnnenBirMelektiYavrm hurremsultann çok sağolun ya içim rahatladı korktum bi an😅
[silindi] hurremsultann ağlayacaktım nerdeyse😂 herkes uyuyor bu saatte soracak kimseyi de bulamayınca buraya koştum ay nasıl rahatladım ya 🥲
hurremsultann [silindi] nasıl geçiyor bu süreç peki benim oğlum çok zor çıkarıyor daha henüz nokta kadar bir uç çıktı diğer tarafıda kabardı eller sürekli ağzında çok çok zor azı diş😢
[silindi] hurremsultann 8-9 aylıkken üst dişlerini çıkardığında ölüm gibi bi şeydi uykular haram olmuştu iştahsızdı inanılmaz kaşınır ve ağrı yapardı. Ama azı dişini yeni farkediyorum ucu çıkmış bile . Nasıl geçiyor dersek bilemiyorum ki eli sürekli kulağında ve ağzındaydı her zamanki gibi ama öyle aman aman bi ağrısını yaşamadık diyebilirim. Zaten bunu az önce gördüm onun şoku içerisindeyim. Şimdilik bi sıkıntımız yok bakalım artık. Sizinki ilk dişleri mi?
hurremsultann [silindi] yok canım bizim 8 dişimiz vardı 4 altta 4 üstte şimdi azı çıkıyor iki taraflı da birinin ucu çıktı diğeri henüz kabarık dediğin gibi eller ağızda ve sürekli kulakta çıkarsalar da hep birlikte rahatlasak biran önce 😄
Smyrhcr Aynı dertten muzdaripiz 14 aylık çok zor çıkarıyor ishali dur durak bilmiyor prmağını çiğniyor en önemlisi iştah sıfır ☹️☹️
[silindi] Smyrhcr evet bizimki de dün İshal olmuştu azı dişinin çıktığını yeni görüyorum sevinsem mi üzülsem mi bilemedim umarım çabuk atlatır bebeklerimiz 🌸
[silindi] HilallC Aslmra80 eceunverkanra TlhErva65 evet öyleymiş ilk bebeğim olduğundan bilemedim gece vakti bir tek buraya sorma imkanım oldu hepinize çok teşekkür ederim ☺️ 🌸💐 anneler gününüzü kutluyorum 💐
eceunverkanra [silindi] Bizim once 4azı disi sonradan 4kopek dis pes pese cikti. Hepsinde farkli oluyor gayet normal endiselenmeyin☺️
[silindi] hurremsultann aaa aynıymışız bizim de öyle ☺️ Rabbim yardımcıları olsun. Anneler gününüzü kutluyorum 💐