Biz dün olduk,aşırı huysuzluk ve ateş yaptı ateşi 38.3 e kadar yükseldi calpol ve parol vermedim böbreklere zarar verdiği için doktorumuz önermedi 38.5 i görmeden verme dedi. Sürekli ölçerek kontrol ettim çok şükür bugün iyiydi yarın daha iyi olur inşallah , umarım sizler hafif atlatirsiniz.
Birde sağlık ocağından vegaferon diye bir demir ilaci verdiler ama bilginiz var mı?