[silindi] Kızlar emzirmeyi geçen yaz temmuzda bıraktım ancak süt hala kesilmedi sıkınca geliyor. Şişme olmuyor ama ben bu durumdan rahatsız olmaya başladım. Bunun için ilaç kullanan oldu mu acaba var mı bildiğiniz yöntem.
Eyllebr [silindi] ben araştırdımda hormonları çok etkılıyormus yanı bır daha gebelık olunca süt gelmeye bilir veya sütü azaltma gibi durum oluyormus
Elizto [silindi] bı tane ilaç var iki tane hap şeklinde onu içiyorsun• sanırım 12 yada 24 saatte birdi sonra daha gelmiyor ikinci bebeğimi emzirdim süt geldi sıkıntı olmadı
[silindi] Eyllebr emzirirken de süt kilo aldırmadığı için mama takviyesi yapmıştım ben anlamadım bu işi o zaman yetmedi şimdi de bitmiyor 🙄