tsknmrv04
5 ay annemle baktık , 5. Ayda bakıcı tuttum 15 aylığız
iyi ki kendime bu iyiliği yapmışım . Elbet bakılır tek ama zor . Böyle kendime de zaman ayırabiliyorum çok şükür çocuklara da daha dinç bakabiliyorum
elim ayağım oldu . Bakıcı sans işi bi de gerçekten iyi güvenilir birine denk gelirsen çok güzel bir düzen oturuyor . 2,5 yaşına kadar da bırakmayı düşünmüyorum .