Bebeğim dün 2 aylık oldu kontrole götürdük 25 günde 450 gram almış yalnızca. Doktor 3. ayı takip edelim eğer yine bu kdr alırsa ek gıdaya başlarız dedi bende istemiyorum çünkü emdiğinde doyuyor uyuyor mutlu bir bebek çişli bezi de gayet iyi kakasını 2-3 kere alıyorum doğum kilomuz 3270 100 gr verdik boyumuz 52 cm ile doğdu şuan güncel kilo boy 4860 58 cm sizce ne yapmalı ?