selmasln bildiğin yemek yapıyorum mesela kıymalı kabak yemeği, köfteli patates, tavuk suyu çorba, tavuklu bezelye yemeği vb kendimize yapar gibi sadece tuz yok birde bebek salçası kullanıyorum yemekleri suda yapiyorum yağ koymuyorum.
Muhallebiyi bazen irmikten yapıyorum bazen hippin 5 tahıllı kaşık maması dan. İrmikten yapacağım zaman 1,5tatli kaşığı bebek irmiğine yarım çay bardağı içme suyu ekleyip pişiriyorum meyve rendesi koyuyorum içine o şekilde veriyorum.
Tahıllı kaşık maması dan yapacaksamda önce meyveyi rendeliyorum kaseye sonra 1,5-2 tatlı kaşığı mama koyuyorum kıvamına göre su ekliyorum karıştırıyorum.
Yada ev yapımı bebe bisküvisi eziyorum sonra kaşık mamasini koyup su ekliyorum
Hipp 5 tahillisi ve yulaflı olan hayat kurtarıcı içeriği tertemiz hiçbir katkı maddesi yok. Diğer markalarda koruyucu vs var.