Buketpoyraz Kızlar oğlum 6 aylık , eşim koronaydı , korunmamıza rağmen bugün bendede oğlumdada belirtiler gösterdi , bebeğimde suan hafif belirtiler var basına gelen anneler yardımcı olur musunuz ? Kendimi geçtim oğlum iyi olsun da 😓
MiracAlpinveUmutunAnnesi Buketpoyraz Çok geçmiş olsun evde maske kullanabilirsiniz ellerinizi devamlı yıkayın bol C vitamini ile beslenin kaldığınız odayı sürekli havalandırın umarım hemen anlatırsınız
Sema2525 Buketpoyraz benim bebeğimde o aylarında oldu onlar daha hafif atlatıyorlar bol bol emzirin ve duş aldırın
Buketpoyraz MiracAlpinveUmutunAnnesi teşekkür ederim, evet odayı havalandırıyorum sık sık , oğluma portakal suyu sıkıp versem mi bilmiyorum gerçi emziriyorum benden geçer herhalde ona
banutbk Eşinizde varsa muhtemelen bulaşmıştır bizde de o şekilde oldu 10 aylıktı olduğunda bebeğim.Bebeklere test çok yapılmıyor ailede varsa zaten bulaşmıştır deniliyor yine de belki kanda enfeksiyona bakabilirler zaten antibiyotikle geçen bir hastalık degil ateş vs olursa calpol dolven fitil öneriliyor.Başka da bir ilacı yok bir iki gün ateş çok olmustu bizde istahsizlik vs ama geçti çok şükür 🙏 umarım sizde çabuk atlatırsınız
Buketpoyraz banutbk teşekkür ederim, evet bende kesin var oğlum oysaki daha yeni iyileşmişti 🤦🏼♀️ Şimdi hem diş çıkarıyor hem corona oldu 😓