Merhaba sevgili anneler kızimi kontrole goturemedim en son 12 aylıkken gitmiştik
Şuan anne baba dede aç otur nene mama kelimeleri var öğrettiğini hayvan taklitlerini yapıyor
Yasin kax dediğimiz zaman 1 diyor
Yürüyor yemek.yemesi. bı iyi bı kötü 6 dışı var 10 kilo boyunu bilmiyorum sağlık oxagina daha gitmedik randevumuz var gelişimi normal mi tecrübe eden yaşıtlarımiz var.mi