Cly01 Wee baby kullanıyorum 4 aydır nuk marka bakıyorum şuan ama başlığı weeden farklı bebeğim biberon reddi yapar mı 🤔 biberon değiştiren anneler oldu mu
Ahlasbebekveannesi Cly01 bende değişim yaptim chicco dan philips avent e gectim bi sıkıntı yaşamadım aksine bebeğim daha memnun gözlemlediğim kadarıyla.
cansueylul Cly01 bende wee kullanıyordum nuka geçtim alışamadı hatta eski biberona geri dönmek istedim biberon reddi basladı hala alıstırmaya çalışıyorum 😒