eylulada28 bence emzik vermelisiniz, eğer tutarsa inanın kurtarıcı. Ağladığında huzursuz olduğunda, uykuya dalarken çokkk yardımcı oluyor. Benim bebeğim 5 aylık emzik ağzından düşmüyor, ağladığında veriyorum hemen sakinleşiyor. emzik emerek uykuya çabuk geçiş yapıyor 😊 bu aralar emzik düşünce ağlama sorunumuz var ama kendisi ağzına koymaya başladığında daha rahat olucak. doktor önerisi ile verdim çok rahat kesinlikle verin