Bebeğim 8 aylık .günde 2 uyku yapıyor. Bugün toplam 3 saat uyudu . Gece uykusuna 9 gibi geçti. Ama gece uykusuna geçti deyip bir kenara çekilemiyorum. Sur3kli uyaniyor sallıyorum .40 dakikada bir uyanıyor. Yani anlamadığım destekli uyuyup da kesintisiz uyuyan bebek yok mu illa saat başı uyanması mı lazım.