gunesbulutmom319 Üstünde devam sütü veya anne sütüyle hazırlayın yazıyor suyla hazırlayan var mı acaba su ile hazırlasam nasıl yapmalıyım bilgisi olan kullanan yazabilir mi lütfennn.
plakayerli gunesbulutmom319 yapabilirsiniz çorbaya da katıyorum ben bazen. Suyla yapıp üstüne meyve de ekleyebilirsiniz
Leylahcr gunesbulutmom319 evet bende suyla hazırlıyorum kıvamını kendim ayarlıyorum bazen meyve püresiyle, bazen sebze püresiyle , keçiboynuzu pekmeziyle tatlandırıyorum🌱
gunesbulutmom319 plakayerli çok teşekkür ederim üstünde su ile bı ibare bulamayınca tereddütte kaldım
plakayerli yellowmom8 içine döküyorum hafif katılaştırsın diye. Pişirirken değil son aşamada çorbayı tabağa koyduktan sonra biraz da bunu döküyorum ekmek niyetine