Guzelanne34 ateşin sebebi enfeksiyondur. Onunda geçmesi için antibiyotik kullanimi gereklidir. Zaten 12 saatte bir veriliyor. Ne gibi bir sakıncası varmis ateşli olunca antibiyotik vermenin anlayamadim. Benim oğlumda kulak enfeksiyonu gecirdi ve ateşi çıkıyordu. Bizde kullandık antibiyotik mecburen.