frknmomy Kızlar benim 2. Çocuğum şuan oğlum 1.5 aylık sadece d vitamini kullaniyrz İlk cocugumda kan ilacı kullandık ama kaçıncı aydan sonra kullandık yada hemenmi kullanmaya bakladik hatirlamiyrm
Han30 frknmomy 4. Ayda sanırım başlanıyor. Sidefer öneriirm ocean kullandık kansızlık çok aşırı düşük çıktı
Busra2326 frknmomy canım kan damlası 4. Ay aşıdan sonra başlanıyor ama d vitamini 1 haftalıkken baslanıyor doktor muayenede bilgi verir
Teemo07 frknmomy 4 veya 6 da başlanıyor. Gelişimine göre. Biz 6 da başladık mesela kontrollerden sonra.
frknmomy Siz başladınız mı basladiysaniz kaç aydan sonra başladınız bilgi verirmisnz bize sadece d vitamini verildi doğduğunda 15 gün sonra günde 1 damla kullanmaya başlayın denildi
ismihan87 frknmomy demir damlasına 4. Aylıkken başlanıyor ben bestiron içeriği çok temiz şeker ilavesi yok
Kgg28 Busra2326 kan damlası olarak sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuzzz yeni başladık biz de sanki hıysuzluk yaptı kaka rengi değişir normal dedi ama içime sinmiyo pek
Kgg28 Kan damlası olarak sağlık ocağının verdiğini mi kullanıyorsunuzzz yeni başladık biz de sanki hıysuzluk yaptı kaka rengi değişir normal dedi ama içime sinmiyo pek
ofdiyorum Kgg28 kaka rengi değişir demirden dolayı doğru, ben sağlık ocağının verdiğini kullanmadım kendi doktorumuz ferrum verdi onu kullanıyoruz
ahkukuli Kgg28 bacım sağlık ocağının kini kullanıyorsan hemen vazgeç dişlerde sararma ve çürüge yol açıyor ben kullandim çok pişman oldum 😢
ismihan87 Kgg28 onu önce bi siz deneyin iğrenç ötesi.. benim doktorum bestiron tavsiye etti içeriği cok temiz şeker yok
Bes22 frknmomy aile hekimi 4 te verdi ama özel hastandeki doktor kullanmayın dedi 6 dan sonra başla dedi. Kan tahlili isteyecek duruma göre o vakit
ahkukuli Kgg28 yavrum doktoruna sorman daha doğru olur ben pekmez verdim çürümeye başlayınca geç kaldım ama o bile yetti kan değerlerini düzenlemeye