Merhaba anneler kızım 3 gün sonra 3 aylık oluyor tamamen nasipse ama bugün aşırı huzursuzdu bir ağıt afedersiniz tuwalette nasıl çıktım bilmedim yemek kucağımda yedim asla susmuyor neden böyle acaba yani bide uyumuyor normalde baya uyurdu Hatta geçen posta yazdım nazar mı oldu kızım nedir bilemedim diyorum artık yani ben dayanıyorum ewde tekim babamızda yok ama o yıpranıyor kıyamıyorum öğlen 1 saat uyudu o Yani bu saat olmuş normalde öğlen 3 4 saat uyurdu bu saat weya öncesi uyurdu bu kadar ağlamazdı noldu kuzuma bilemiyorum biz gibi aniden değişenler bizim kadar olanlar yorumlaşalım lütfen 🥺