Pembelianne önemli olan total kilo değil 1 ay içerisinde kaç kilo aldığıdır..600-1000 gr arası alıyorsa ek birşeye ihtiyç duyulmaz..1 haftada 10 gr nedirki kıyafet farkıdır açlık tokluk farkıdır vs bu takılcak birşey değil..bebeğinin total kilosuda kötü değilki..ama 1 ay içerisinde aldığı kilo baz alınır mama önermelerinde..beslenip beslenmediği ona göre karar verilir..eş faktörü tabi çok önemli..stres yapmamaya çalış..şöyle düşün eşin olsa yanında sonucta yine o besleyemez çocuğu beslenmesi tamamen biz annelere ait..proteinli ve düznli yersen,bebeğin uyudukca uyuyup dinlenirsen sütün artar ve kaliteli olur..mamaya hiç gerek kalmaz..aç olan bebek çok ağlar..çiş kaka yapmaz korkma..