Kızlar 20 gündür falan cezarette kullanıyorum oğlum 14 aylık. Emzirmeye devam ediyorum. Fakat 5 gündür sabah kahverengi kanamam akşam normal kan geliyorbir gün kesiliyor gibi oluyor tekrar geliyor ped koyacak kdr da değil böyle bir durum yaşayan var mı bulunduğum ilçede kadın doğum doktoru tayin olmuş yenisi de gelmemiş sanırım randevu vermiyor. Özele gidicek durumum yok malesef. Bana yardımcı olur musunuz bu nedir adet desem değil. Vücut hapı mı istemiyor kabul etmedi anlm veremiyorum. Ve hapı almaya devam etmeli miyim?