Maşallah çok erken değil mi 🌸 ilk 2 gün yarım saatte bir soracaksınız çişin var mı diye, hatta sık sık tuvalete götürüp en az beş dk başında bekleyeceksiniz, baktın sıkılıyor tuvalete kalmak istemiyor bi oyuncak bebek alacaksın ,hadi gidelim bebe de çişin yapsın diye oyuna çevireceksin. Bide tuvaletlen korkmasın diye çişe kakaya bay bay yapacaksınız ☺️