Gul-42 aaa yeni senin ben 2 senedir üyeyim 1 kere çıktı işte 😅
1prens_1prenses_annesi_ evet canım yenıyim😀
Zhra_cil öyle mi doldurmak gerekiyormuş😅
1prens_1prenses_annesi_ valla öle duymustum bi sansımı deneyim deidm 😂
Zhra_cil hahahahha çıkarsa bende öyle deniyim bi 😅😅😅😂😂
Gul-42 Bende şubat ayında üye olmuştum nisan kutusu çıktı 🙃
tish banada mayıs cıktı😀