Merhaba kuzum 8 ay 20 günlük 2850 kg 45 cm olarak 39. Haftalık doğdu..şimdi ise 7200 kg 66 cm…zayıf bir bebek…anne sütü içmesi de azaldı ek gıdayla…doktor mama başlamam gerektiğini ve mamayla kilo aldıranileceğimi söyledi…kızım mama çok sevmedi…hipp, aptamil bayılarak içmiyor….napıcam şaşırdım…ek gıda da çok süper gitmiyor…yetersiz hissediyorum 😩 bakamadım mı yavruma diyorum..şimdi hasta nezle olmuş ateş vs derken iştahı azaldı…avent biberonla besliyorum artık biberonu mu değilsem içer mi diye düşünüyorum….