happy___ Bebeğim 4 ay 11 günlük kan değerleri çok düşük çıktı . Var mı böyle bir durum yaşayan süreci nasıl atlattınız ?
BirrPrensessannesi happy___ bizimde vardı doktormz ek gıdaya başlattı kan damlası kullanamıyorum bebeğim bağırsak felci ve onun ilaç emilimini engelliyormus onun için ölmek koy mama içiyorsa 1 çay kqsigj sürekli inşallah düzelir
happy___ Bebeğim 37+ 6 günlük doğdu. Bende de eksik demek ki bebekte de yok.pazartesi hemen kan verip doktora görüneceğim moralim çok bozuk geçer mi düzelir mi çok endişeliyim . Tecrübeli anneler lütfen tecrübelerinizi paylaşın
Sitrea happy___ neden görülmesin ki canım bizde de var 4.5 aylıkken çıktı kan damlası kullanıyoruz ocean doktorun kan damlası verir
happy___ Sitrea geçti mi sizin . Evet kan damlası kullanıyoruz .tekrar kan tahlili yaptırdınız mı normale döndü mü kan damlasıyla
Sitrea happy___ 2.5 aydır kullanıyoruz henüz tahlil yaptırmadım kan damlası kullanmaktan başka yapacak bir şey yok zaten o yüzden sürekli kan aldırıp kontrol ettirmek gereksiz dedi doktorumuz 1.5 ay sonra bakacak yine
gzm23 Sitrea bizde de kan değerleri düşük çıktı. Bebeğim 2 buçuk aylık. Demir ilacı vermişti kullandık ama daha da düşmüş değeri. Siz naptınız düzeldi mi nasıl bir yol izlediniz? Bize hemotolojiye gitseniz iyi olur dedi ama çocuğu boş yere yormak da istemiyorum. Napacagimi şaşırdım