Merhaba arkadaşlar oğlumu 3 Mayıs da memeden kestim ve normal çok zor olmayacak düzeyde gidiyoruz zaten gündüzleri daha önceden kesmiştim meme vermiyorduk sadece uyurken alıyordu gecede normal alıyordu uyurken gece uyanınca vs. Benim problemim şu şuanda bebeğim normal seyrinde herşey lakin uyku zamanı gelince gece de olsun gündüz de aşırı hırçınlaşıyor odaya girmek bile istemiyor ağlıyo ağlıyo ne yapabilirim başından böyle bişey geçen var mı annelerim bende kitap falan alıyorum okuyorum ama ilk onu da kabul etmiyor uyku aralıklarına dikkat ediyorum hele şu bacınıza bi yardım edin tecrübelerinizi merakla bekliyorum