Gulcem1 güzel söylemişsiniz arkadaşım 🙏🏻 insanlar çok önyargılı maalesef, benim kızım zar zor neler neler çekerek 10 aya kadar emdi sütüm de azdı zaten, mama veriyorum ek gıda çok ama çok az alıyor bi kase yoğurt yese bayram ediyorum resmen.mama içiyor 16 aylık bir türlü bırakmamaya cesaret edemedim, insanlar sanki ben bilmiyorum gibi sürekli kes mamadan boşuna veriyorsun falan diyor her gören ama sinirlerim dayanmıyor artık.lütfen burdan mama veya etken memeyi bırakmak zorunda olan annelere karşı kibar olun.sizin yazınızı okuyunca cevap vermek istedim.düşünlerimi yazmışsınız sanki.rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah bütün çocukları 🙏🏻🍀 annelere gününüzü kutlarım. 🍡