Benim eşim bebeğimiz 18 günlükken 6 aylığına askere gitti. Çocukla tek kalmamam için kayınvalidemin yanına geçtim. Orada kaldım. Eşim geldiğinde de kışı atlatın öyle geçin evinize dediler. Oğlum 10 aylık 3 gün önce evimize geçtik. Orda kaldığım sürede tv akşamları sürekli açıktı. Mecbur reklamlar fln ilgisi çekti izledi. Ne kadar zararlı olduğunu bilsemde kocaman insanlara kapatın televizyonu diyemedim. Bi kaç defa kayınvalideme tvnin zararlarını anlattım. Biz hep tv karşısında büyüttük biraz izlemesinden bi şey olmaz dedi. Elimden bir şey gelmedi. Şimdi evimde sabah açmıyorum oyun oynuyoruz o uyurken işlerimi hallediyorum. Daha küçük olduğu için bağlanmamış galiba çünkü hiç aramıyor televizyonu. Ama kayınvalidemlere gittiğimde yine açık oluyor televizyon. İnşallah bu zamana kadar izledikleri kötü bir etki yaratmaz. Bağımlı olup illa tv istemediğine şükür ediyorum.