Merhabalar. Bebeğim şuan 1.5 yaşında biz arayı çok açmadan 2. Yi düşünüyoruz çünkü eşimle yaşımız da ilerliyor ilerde yaş artınca çocuk yapmak zor olacağı için böyle karar verdik. Bebeğim hala emiyor ve çok bağlı. Bu konu da çok kafama takılıyor. 2-2.5 yaş arayla bebeği olanlar en çok zorlandığınız şeyler neler? Ben çalışan bir anneyim gerekirse ücretsiz izne ayrılcam ama çok mu zor olur iki tane olunca? ilk bebeğime kendim baktım yardımsız büyütmek istiyorum yine… çok mu zor olur? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.