Pumpkinn Merhaba. Elimde 3-4 kere kullandığım fetal doppler cihazı var. Bebeğimin kalp atışlarını rahatlıkla duyabiliyordum NTS deki gibi. Erken doğum sebebiyle elimde kaldı. Yepyeni. İsteyene 300 tl ye satarım. 500e almıştım.