sebmc47 3 aylık bebeklerinizin kilosu nasıl hanımlar bizimkine az almış dedi doktor canım sıkıldı 800 gr almış bir ayda. ama tablolarda normal cıkıyor bu doktor bizimi korkuttu anlamadım
ozomom sebmc47 680 gr almıştı 2.ayda gayet normal dedi doktor, 500 grama kadar normal sayılıyor diye biliyorum ben 🤷🏻♀️
Sedaalya sebmc47 aylık minimum 500 gram almalı benim doktorum öyle söylüyor. Yani napsın çocuk 1,5-2 kilo mu alsın 😂 Doktorlarda enteresan 😂 benim kızım ilk ay 960 ikinci ay 680 gram aldı. Bakalım 3.ay kontrolümde ne çıkıcak. Sağlıklı olsunlar da
sebmc47 Sedaalya tabi bende sağlıkla olsunlar o düşüncedeyim ama sınırda almış deyince doktor anlam veremedim bu doktoru deiştirmem lazım sanırım