Mba0806 önce siz veya eşiniz aile ve sosyal hizmetlere gidip doğum belgesiyle başvurmanız ve bebeğin kimliği için başvurmanız gerekiyor. Oraya başvurduktan sonra 144 ü arayıp doğum yaptığımı söyledim ordan da onaylandı bir hafta sonra sonuçlanmıştı e devletten doğum yardımı yazınca çıktı 300 TL çekebilirsiniz diye.eşimde 144ü aradı ona da sigortalı diye 232lira 3 gün içinde yatırmışlar süt parası . Ben e devletten sosyal yardım bölümüne girip doğum yaptığımı yardım rica ettiğimi söyleyince 500 lira ayrı yatırmışlar. Ayrıca elektrik gıda kolisi ve bebeğime şartlı sağlık yardımı da çıktı .oralara tek tek bakın derim