Minikuzu Bugün ilk günümüz gece nasıl yapacağım hakkında bilgim yok lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Burcu60 Minikuzu ben oğlumu gece kaldirdigimda ağladı bende kaldirmadim çok şükür bı sıkıntı yaşamadık sadece hasta olduğunda kaçırdı
spagettiii Minikuzu bebeğiniz üstünü 2 kere ıslattıysa cok iyi basladıgımız zamanlarda 7 kere üst değiştirdiğimi hatırlamıyorum ilk zamanlar Alezi vardı 2.3 gece kaçırdı hiç bezlemedim geceleri 3. günden sonra belirli saat aralıklarında kaldırıp yaptırdım
spagettiii Minikuzu bide 1 ayı bulur tamamen öğrenmesi pes etmeyin biraz zor ve sabır gerektiriyor hemen atlatırsınız umarım 🥰
ikikoalaanasi Minikuzu 34 aylık kızım, daha öncede girişimimiz oldu ama basarısiz olduk Bugün tekrar denemek istedim. Asla söylemiyor. Bugünden beri 4 kere değiştim ayrıca oturmakta istemiyor. Bu sefer pes etmeyi düşünmüyorum. Bakalım ne olacak 😁
Ece Minikuzu merhaba oğlum da 27 aylık biliyor hatta anne kaka deyip bezine sonra yapar ama asla klozete oturmak istemiyor zorlamak istemiyorum sizde durumlar nedir
Yavrukus-20 Altina acma bezi serin bi kac kiyafet hazirlayin carsaf felan hemen degjstirrsiniz yattiginda uyumadan son iki saatte sivi tuketmesin
Minikuzu ikikoalaanasi benimki de söylemiyor tuvalette oturuyor oyun sanıyor 2 kere ıslattı kaç gün sürer bilmiyorum bu durum
Yavrukus-20 Minikuzu sivi vermezseniz tuvaleti gelmiyor islatmiyorda kendi ama verirseniz islatiyor tuvaleta kaldirirsaniz surekli kalkar yani ben bu sekilde yaptim baskalari kaldiriyor tabi bi kac gun gozlemleyin ona gore karar verirsiniz her cocuk bir degil tabi
Elmas16 Minikuzu ben saat iki de ve sabah 6 da saati kurup kaldırmıştım ilk gün kaldırdım diye çok ağladı sonraki günler alıştı zaten dört beş gün bu şekilde yaptım sonra kaldırmamaya başladım. Bir de sıvı geçirmez alez yaymıştım
1Mother1Boy Minikuzu Gece yatağın üzerine alt açma bezi serin üstüne çarşafını örtün . Ben böyle yaptım benim oğlum gece altını islatmiyor sabah uyandığında hemen tuvalete gidiyoruz. İlk zamanlar zor oluyor ama pes etmeyin.
Merve Minikuzu ben gece bez takmadım. Yatağının altına sıvı geçirmez alez serdim. Üstüne de yatak koruyucu örtü var e bebekte bantlı ondan yapıştırdım. Gece hiç uyandırmadım ve kuru kalktı. Sonrasında da gece çişi gelirse kendisi uyanmaya başladı😍 çok nadiren kalkıyor