alpmomss Kızlar 6 ay atağında neler yaşadınız çoook zorlanıyorum acaba atak mı sürekli huzursuz benden ayrılmak istemiyor uykuya geçerken ağlıyor sürekli normalde ğıs diye uyıyan uslu çocuk gitti yerine bambaşka bişi oldu
Almi4134 alpmomss bizde öyleydim biraz düzeliyor. Bayramda cok xektim sürekli bende durmak istedi ama bana vermediler :(
bebetom08 Almi4134 ya özel değilse dikkatimi çekti yazınız..sizin bebeğinizi size vermeme gibi lüksü kimin olabilir ki?
Almi4134 bebetom08 olabilir. Ama 6 ay dedi gece uykusu bozuldu kucağımda inmek istemiyor yani durum bizde de ayni
Almi4134 bebetom08 sebrcez fiye sürekli tutuyorlar gel annem diyorum almaya çalışıyorum hala tutuyorlar ellerinden tutup almaya kalksam nir sürü surat. Anlatıyorum bu ay anne ayrılık kaygısı var diyorum hmm diyorlar girmiyor kimsenin aklına..
bebetom08 Almi4134 yemek yerken kayınvaldmde aynı şeyi yapıyor 2 büklüm kucağında yemek yiyor alıyorum bende kucağından napayım çocuğum daha önemli niye alıyosun diyo sen rahat ye diyorum ben kendim bile kucağımda tutmuyorum yemek yerken mecbur kalmadıkça ..siz biraz tavrınızı mı koysanız acaba yoksa sürekli aynı şeyi yaparlar
Veragillerden Dört ay atağından gazi olarak çıkan, Beş aylık olan biz şokkkk… Altıncı ayda da mı bizi atak bekliyor oyyy. 😪🙏
alpmomss Veragillerden bu ataklar bence hiç bitmeyecek🫠 biz tüm atakları yaşamadık gibi birley ama bu ay felaket birde 2’dişimiz birden çıktı
Veragillerden alpmomss Biz dördüncü aydan felaket bir şekilde çıkınca en kötüsü budur diye düşündük de… Oy anam oy.🥱