Zahide97 2 günde 3 günde bir kakasını yapıyor onda da ben sütüne zeytinyağ karıştırdığım için oldu heralde Gaz çıkarması gayet iyi ama bunun için doktorum ile görğşğyğm görüşüyüm mü Normal mi yoksa çok az mı
Hlyslh Zahide97 bize doktorumuz “Kaka sayısı günde 5-6 defa olabildiği gibi , ⅚ günde bir de yapabilir. Rengi de değişebilir.” demişti.
Aloneeee Zahide97 cnm sadece anne sütü alan bebeklerde 1 hafta hatta on güne kadar normal diyorlar ama doktoruna sor tabi yine de. Benim oğlumda aynı doktora sordum normal dedi
Findikzadem Zahide97 sadce anne sütüyle besleniyorkn 7 gün yapmadığı oluyrdu normal demişti doktorumuz ek gıdadan sonra hergün yapmaya başladı bebekte husurszluk yoksa herşey yolundadır