Arzumusap Sezeryandan sonra göbeğim öyle kaldı kızlar yardım edin bana göbeğiniz nasıl eridi kullandığınız göbek eriten korseleriniz oldu mu bana da tavsiye edin
48316ELIZAN Arzumusap Hicbirsey kullanmadim bol limonlu su ictim bide cok hareket ediyorum zaten gun icinde cok azicik gobegim kaldi 90 kg ile doguma girdim 3 ay olacak 69 kiloyum
Kalps Arzumusap sezeryandan sonra 45 kilo oldum ama göbek yinede kendini belli ediyordu 😅gitmeyince gitmiyor 😂
Arzumusap 48316ELIZAN bende oğlumun sayesinde yerimde oturamıyorum ama gitmiyor limonlu suyu ne zaman içtin
48316ELIZAN Arzumusap Dogumdan sonra hergun ictim zaten aliskanlik edindigim bisey suyumu cayimi hep limonlu icerim.
GizeminEdizi yaprak_34 ödem atmakta yardımcı oluyor ama t k başına hiçbir besin sihirli değnek değildir ,sağlıklı beslenip öyle ödem artırıcı şeyler tüketirseniz evet yardımcı olur.
Guneskiz48 Arzumusap 21 aylık ve 8 aylık iki kızım var ikisi de sezeryan ikisinde de 65 kiloyla doğuma girdim şuan 51 kiloyum ve göbeğim tamamen gitti diyet ve sporla tabiki spor yapmadan o göbeğin gitmesini beklemek hayal olur reformer pilates yapıyorum
Denizmomy Arzumusap ben normal yaptım normalle daha çabuk gider diyorlardı bende gitmedi suan da soda yoğurt limon üçlüsünü deniyorum bakalım işe yarayacak mı 1 hafta da 3 4 kilo veren oluyormuş tabi bünye meselesi değişiklik gösterir
Liderbey Arzumusap oğlum 2 ay sonra iki yaşına girecek normalde dümdüz karnım vardı kilo verdim ama karnım kaldı. Kas yırtığı oluyor diyorlar toparlanması zaman alırmış kasların onarımı spor yapsam gider mi bilmiyorum ama bu kadar kalacağını düşünmemiştim. :(