İyi akşamlar. 30 aylık oğlum çalışan bir anneyim işte olduğum sürece gündüzleri emmiyordu akşam sabahları bazen bir de gece emiyordu. 1 aydan fazladır gece memeyi kestim. Sabah hava aydınlandığında emeceğimizi karanlık olduğunu vurguladım 2 hafta her gece kalktı meme aradı ayağımda sallayarak dalmasına yardımcı oldum sancısız atlattık. Sabah kalktığında öğlen yatarken gün içinde belki 1-2 kere bir de akşam yatarken emiyordu. Bu sabah kalktım denemek istedim az emdik. Öğlene kadar oyaladım süt kefir meyve yemek derken öğlen uykusuna yatarken de kalktığında da emmedik. Yemek yedik parka çıktık akşam yine yemek süt Faslı yaptık oyaladım arada söylendi ama şimdi değil sana şunu vereceğim falan yatarken de emzirmeden yatırdım. Sallarken az meme meme dedi oyaladım günü anlatmasını istedim dalgaya verir gibi davrandı gülerek memelemeye başladı 🤷🏻♀️😅Öyle uyuduk ama içimde cız etmedi değil anlatsam da çok anlayacak değil inatçıdır oğlum bayağı emdik biraz oyun gibi de oldu bu meme, bu zamana kadar geldik şükürler olsun. Kafamdaki soru doğru yolda mıyım bu şekilde mi kesilmeli bir etkisi olur mu kademeli kesme gibi bir şey oluyor sanki bilemedim 🤷🏻♀️