https://imgyukle.com/i/R1Iqxh

Geçen ay 13ünde kanamam başladı1 hafta sürdü ve kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi doktor . 1 ay çok ağrılı geçmişti zaten .
Bu ay da aynı şekil alt karnım baya ağrılı şekilde geçti . Ve test yaptım . Erken gebelik testi böyle pozitif çıktı . Normal testte birşey yok . Ama yine karnım falan ağrıyor
sizce hamile miyim ?