Merhaba,45 günlük bir oğlum var. En baştan beri yıkamak eziyet resmen. Aşırı ağlıyor farklı kişiler yıkadı farklı şekillerde yıkadık her seferinde inanılmaz ağlıyor morarana kadar hatta nefesi kesilecek kadar. Konuşarak yıkıyoruz nazik davranıyoruz kafasını en sona bırakıyoruz küvette file üstünde denedik küvet içinde file koyup denedik leğende bile yıkandı naptıysak aynı. Hatta üstünü değiştirirken de böyleydi biraz biraz alıştı ona ama neden böyle bilmiyorum. Hastane sürecimiz biraz uzun sürdü doğum döneminde sürekli soy muayene edilsin geri giydir vs oldu ondan mı etkilendi desem daha küçücük nasıl hatırlayabilir bilmiyorum var mı aynı durumu yaşayan sorunu çözen ya da çözüm önerisi olan?